Steg ett


Vi är numera Sandvikenbor!

Vi har nästan helt och hållet kommit iordning i vår lilla lya och vad kan jag säga, VI TRIVS as the famous fisk in the deep blue!

Har kanske två lådor som inte är uppackade så då måste man ju på kvalificera sig som inflyttad?
Dock är det någon hylla som ska skruvas upp, en lampa som ska upp och lite småjox, men det är ju para petitesser ;)

Katterna trivs bra, Semlan tycker vi stojjar lite för mycket och ligger mest i garderoben alt under soffan.
Tyko trivs lika bra som han gör vart som hellst bara han får lite(läs ALOT) TLC.

Nu ska vi snaska lite pannkakor till middag...

Satte mig i soffan utan stress för första gången på hmm, en vecka kanske?
Det var skönt kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: jaanet

weee :D underbart! Å underbart med ny äventyrsblogg! Å jag har fått sms.. lite fördröjning men ja ska svara! Och uppdatera min blogg så småningom,..:D å hålla mig uppdaterad här. Saknar dig min fodrade tights-kompanjon! :)

2010-07-22 @ 00:33:10
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0