Längtan i brun lyxförpackning


Jag har köpt en skolväska för ett tag sedan, den är så himla fin så ni anar inte.
Jag har liksom spart på att använda den så det ska bli premiär första skoldagen i oxford.
Ja man skulle kunna tro att jag ska börja i årskurs ett och är sju år gammal, men nej nej jag är 26 år och ska läsa engelska en termin. Hahaha. För mig är väskan liksom ett bevis på att jag faktiskt ska åka, att det inte är på låtsas.

Väskan hänger i hallen och påminner mig varje morgon om vad som komma skall om sisådär en månad.
Den ska få göra entré här på bloggen när den är redo, men jag suger på den karamellen ett tag till.

Varje gång jag ser den och ser mig själv spatsera på Oxfords gator så får jag en ABBA-låt i huvudet.

"Schoolbag in hand, she leaves home in the early morning"




Kommentarer
Postat av: Lindalarven

jag ska oxå köpa ny väska tills jag börjar min kurs i höst. tänkte köpa block och pennor med, haha :D

2010-07-27 @ 10:38:21
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0