Hotell bokat



Nu har jag bokat hotell till första natten i Oxford, pirrigt!
Såg ut ungefär som hotellet som ett päron till farsa besöker under sin resa i europa haha, men det blir nog great!
Engelsk frukost och allt, det kan ju inte vara värre än standard "kontinental breakfast" på hotellen som brukar vara två frallor med smör och sylt och juice(läs sötsliskig saft).

På "att göra listan" just nu:

* Skicka in stipendieansökningar
* Sortera alla viktiga papper jag behöver ta med mig
* Börja reka lite vad jag behöver ta med mig och ej
* Ställa in hjärnan på att jag drar snart
* Planera ett hejdå-kalas


Det händer verkligen, på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kul att du gillar min blogg! =)



Härligt att du planerar att dra iväg.. hur länge blir du borta i England.. ska du plugga där?

2010-07-25 @ 22:31:12
URL: http://fysisk.blogg.se/
Postat av: Lindalarven

du är så jäkla modig! :D

2010-07-26 @ 10:35:40
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0