Någonstans mitt i mellan


Äntligen hemma! Kom hem till en julpyntad lägenhet och vit choklad på kudden. Kan inte bli mycket bättre måste jag säga. Okej, lite bättre kunde det ju bli, världens vackraste vinterlandskap välkomnade mig. Underbart!
Fast allting känns fortfarande så himla konstigt, känns liksom inte på riktigt.

Så om jag är dålig på att höra av mig, förlåt! Men jag vet liksom knappt själv vad jag heter och vart jag bor än :)
Men snart så! hihi :)

Nu är det två veckors semester som hägrar innan jag börjar jobba igen, så himla skönt. Börjar med att åka och hämta syster i Linköping idag. Sedan så längtar vi tills Norge-syster kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: Linda

känn ingen press att höra av dig om promenixar och så, jag låter dig landa innan jag börjar terrorisera :) förstår att du har många att träffa och vill ha kvalletid med sambon, som verkar jättegullig btw! kan tänka mig att katterna blir söndergosade med! :D

2010-12-14 @ 11:45:08
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/
Postat av: Veronica

Som Sverige har saknat dej!!! Vet du rå, jag har semester från nästa måndag till in i januari, då kan vi lätt hinna planera in en hel dag med prat, jag vill vet ALLT om Oxford :D



Kraaaam!!

2010-12-14 @ 18:36:57
URL: http://livetsomveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0