Fullt upp


Har varit lite frånvarande på grund av en dator som inte vill samarbeta för fem öre. I går gick den stora provdagen av stapeln. Sov gott i går natt kan jag lova. Det var riktigt svårt men jag hoppas och håller tummarna för att det gick bra alltihopa. Det värsta av allt är att vänta tills i slutet på januari på resultatet.

Tålamod och vänta som farmor skulle ha sagt.

Försöker mest att njuta av dagarna som är kvar i Oxford, i morgon ska jag säga hejdå till alla människor och även till mitt älskade gym. Konstig känsla, men som jag längtar efter hemma!

Och julkalendern i år är verkligen en av dom bästa på länge. Underbart :)


Vi ses snart kära vänner, kan inte fatta att det här äventyret som just börjat är slut. Galet

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-10 @ 12:35:53
Postat av: Linda

då kanske jag och bamse får lite sällis på promenaderna snart då! :)

2010-12-10 @ 12:36:29
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/
Postat av: Johanna

Sv; Hej, hittade en prislista på SAKs hemsida :) Kram

2010-12-11 @ 17:29:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0