Första delen, check!



Idag hade vi speaking-delen av vår CAE-examen, hur det gick?

Jag tror faktiskt att det gick riktigt bra, jag kände mig avslappnad och som att jag så gott jag kunde visade vad jag kan. Vi kommunicerade riktigt bra och överlag så kändes de som att vi tacklade uppgifterna toppenbra. Så nu håller vi tummarna. Sedan hade vi trevliga examinatörer också, vissa får tydligen riktigt otrevliga människor som knappt tittar på dom och bara mumlar frågorna. Men våra var så trevliga så och gjorde så att åtminstonde jag blev mycket lugnare :)

Jag var nog mest nervös för den här delen så jag var så otroligt trött hela dagen efteråt när stressen släppte.
Nu är det bara onsdagen kvar, prov från ca 9 till 4, jippi!

Tack alla fina människor som höll tummarna för mig idag! Ni är bäst! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv:

Ja jag trivs bra där! :) Men jag hamnade där för att min pojkvän tränar där. Annars finns det ju trevligare gym på stan där utrustningen och inredningen är nyare och fräschare. Ett mitt emot cykelbyggaren, och ett där gamla Gästrikelås låg (där har dom mest maskiner, och jag gillar ju fria vikter.) Osäker på priserna på Jernvallen, återkommer med dom :) Kramelikram!

2010-12-05 @ 11:02:27
URL: http://johauua.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej tjejen!!!



Du frågade ang bästa gymmet i sandviken...



Jag personligen tycker att Gästrike Gym & Fitness är super bra för den blandade skaran av folk..

Den "vanliga" männsikan går där =)



Kraam

2010-12-05 @ 13:43:27
URL: http://fysisk.blogg.se/
Postat av: tobbe

Snyggt jobbat ! håller både tummar o tår inför prövning.. Lite besvärligt att få på skorna med tårna knutna men va tusan...

2010-12-05 @ 14:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0