Nu börjar det


I natt drömde jag att jag var jättesen till flygplatsen och körde i 180 för att hinna i tid, för att upptäcka att det var tre dagar för tidigt. Jag som varit så cool-lugn fram tills nu, nu visar det sig, men nervösa sida. Damn!

Nu ska jag klappa katten en stund, om ni har tur kanske jag lägger upp en bild på mina fina börja-skolan-saker.
Jag kände mig som sju år igen när jag stog inne på Åhlens och valde vilket block som var finast och vilka pennor som matchade bäst till haha.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Du kommer INTE att vara sen till flygplatsen! Det tolererar jag icke! Jag ska personligen sätta min klocka på ringning och se till att du kommer vara där i god tid, utan att stressa :)



Och jag vill se dina skolgrejer! Och så vill jag se vad du har köpt för papper att slå in böckerna med ;)

2010-08-10 @ 15:22:42
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0