Ladda batterierna



Dagen har spenderats på en brygga i en tjärn där jag fyllt på batterierna med sol, skratt och grillad korv. Så nu finns det ingen plats för oro och nervositet längre, pricken över det berömda i:et blev att jag drog upp en jättefin regnbåge. Var stoltast i världens tills Oskar var tvungen att bräcka mig och dra upp en mycket större, hympf!

Nu är kinderna rosiga av solen och jag ska ta mig en tur till Gävle, måste fylla på skolförrådet lite grann och växla pengar. Jag åker ju faktiskt till Rhodos på söndag ;)

Kommentarer
Postat av: Lindalarven

oh! hinner vi med nån prommis innan du åker? :D

2010-08-11 @ 22:07:48
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0