Honey, im home!

Efter en super mysig vecka på Rhodos med några av dom bästa jag vet så är jag nu hemma, grisrosa och med lock för öronen som gör mig lite smått döv. Ömsar skinn som en större leguan också ungefär haha.

Vi har mest slappat på stranden, plaskat i havet och letat fiskar och läst massa böcker.
Precis vad jag behövde för att skringra tankarna inför vad som komma skall, vad som behöver göras och planeras.

Men det var skönt att komma hem som vanligt, hann ju med att sakna både Oskar, missarna och lägenheten löjligt mycket redan frammåt torsdagen ;)

Nu är det en fullspäckad vecka framför mig, jag tänkte börja med det viktigaste i morgon...
Fylla på mp3spelaren med musik hihi.

Jag kommer antagligen bli gråhårig på köpet eftersom jag är i princip helt utan tålamod när det gäller mig själv och saker som tar lång tid(gäller det andra är mitt tålamod i princip oändligt haha).

Kommentarer
Postat av: Lindalarven

välkommen hem :D hoppas vi hinner ses innan du drar igen!

2010-08-24 @ 07:46:39
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/
Postat av: Debbie

ooh, du kan ha en sån där grå slinga i håret som bara britter kan ha :P

2010-08-24 @ 10:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0