Första dagen del 2 (100828)

Lite senare....
Var ut och fotade i en mysig park här i närheten, det kom en man och sa att jag hade en fin kamera. Sedan ville han visa mig runt och visa några fina ställen, en kyrka bland annat. Det var liksom några äldre delar som var englands version av k-märkta. Sedan tipsade han väl om tusen andra ställen som jag kanske kommer ihåg namnet på ett av dom. Men det var ju trevligt att han tog sig tid att visa mig runt lite. Jag blev ju lite skeptisk när en äldre man kommer och vill ge mig fotograferingstips, men jag gjorde en avvägning och bedömde att om han skulle bli personlighetsförändrad och otrevlig kunde jag ta hans dramaten och slå honom i huvudet med :) Lika streetsmart som Tyko?

 Sedan kom det en man utan tänder och frågade vart john Radcliff sjukhuset låg någonstans, och det lustiga var att jag hade passerat det för en stund sedan så jag visste haha!
Första dagen och man får redan peka folk i rätt riktning ;)
Efter det såg jag en söt tant med en hund som jag var tvungen att hälsa på. Hunden hette Lucky och tanten blev så glad när jag sa att hunden var fin.

Nu ligger jag hemma i sängen och har druckit varm choklad som fanns i mitt lilla rum och tittar på morden i midsommer. Ska väl dra mig ut och äta någonting om en stund.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Härligt att höra att du har det bra där borta i utlandet! :) Sverige saknar dej redan och visar det med att det regnar en massa. Lycka till i skolan imorgon :)

Massa kram!! <3

2010-08-29 @ 16:34:55
URL: http://livetsomveronica.blogspot.com
Postat av: Hannie ♂

Men du är väl världens sötaste Evve?! :D Och jag älskar att du verkar trivas så himla bra från allra första stund!

2010-09-11 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0