Erkännande


Det är nu två dagar kvar till avfärd, eller ja, en och en halv dag kvar tills dagen D så att säga.
Och jag har fortfarande inte ens hämtat resväskan från förrådet. Jag tror mitt undermedvetna tycker att det blir alldeles för verkligt om det är dax att börja packa, så därför drar jag på det in i det sista. Men jag skjuter ju mig själv i foten, eftersom jag måste packa allt i morgon blir det antagligen mycket drygare. A well...

Så eftersom jag har så mycket tid över eftersom jag ignorerar packandet ska jag nu göra mig iordning för att dra in och dricka någon öl med mina working pal´s.

Pssst.
Evelina 26 år har idag starwars-plåster på fötterna, tips, gå inte till affären i träskor, det gör ont
efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0