Dag 2 (100829)

Nu är jag i studenthouset som är ungefär vad jag hade förväntat mig, lite sjabbigare men det duger :)
Oxford är verkligen jättefint i övrigt så det väger upp det hela ;)

Rummet jag skulle ha luktade avlopp och var allmänt otrevligt så jag fick till det att jag fick sova i ett annat rum till att börja med två dagar. Och i det här rummet kändes det spontant mycket bättre. Så skulle det mot förmodan vara så att jag inte får behålla det efter två dagar så måste jag absolut göra någonting åt saken så dom tar mig på allvar. Det andra rummet var ett stort NO NO. Men det jag är i nu känns hundra gånger bättre.

Har hälsat lite smått på dom andra som bor här, om jag tycker min engelska är kass så var jag ju toppen i jämfört med många av dom andra iallafall. Många har bott här ett tag så jag längtar tills det kommer lite fler nya som jag :)

Var precis iväg och letade mig lite mat att bunkra upp med. Och jag hade ju ställt in mig på att den mesta maten här inte är så bra och det var verkligen en kamp att få ihop två kassar med någorlunda hyffsat billig och BRA mat.

Ska väl gå ner och göra mig en smörgås om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0